Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 16:30:21 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05153 aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Lemmatsi küla, 
Metsanurga (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Maaüksusele soovitakse rajada 48m kõrgust 
sidemasti. Tulenevalt eeltoodust edastame Teile arvamuse avaldamiseks 
koostatud projekteerimistingimuste eelnõu. Lugupidamisega, Riivo Leiten 
juhtiv planeerimisspetsialist tel: 5672 2025

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27116645>  (menetlus nr: 
438427), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (RIIVO LEITEN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister